ITALYAN MAKARNA SALATASI

ITALYAN MAKARNA SALATASI
Hazırlanışı
  •  
    Güzel bir italyan salatasina nedersiniz, ben cok sevdim umarim sizlerde seversiniz
  •  
    Malzemeleri:
  •  
    - 500 gr herhangi bir makarna cesidi
  •  
    - 2 adet kirmizi sogan
  •  
    - 2 adet uzun kirmizi biber
  •  
    - 200 gr cherry domates
  •  
    - taze feslegen
  •  
    - birkac tane zeytin
  •  
    Sosu icin:
  •  
    - limonun suyu
  •  
    - zeytinyagi
  •  
    - tuz, karabiber, pul biber
  •  
    Yapilisi:
  •  
    1.
  •  
    Ilk önce biberleri ve cherry domatesleri de ortadan ikiye bölüp firinda biberler iyice kizarana kadar közledim. Biberler soguyana kadar da makarnalari hasladim ve bir kenara aldim.
  •  
    2.
  •  
    Biberleri kabuklarindan ve cekirdeklerinden arindirip ince ince kiydim. Soganlari da piyazlik kiydim ve biraz diriligini almak icin ellerimle ezdim.
  •  
    3.
  •  
    Limon, bol zeytinyagi ve baharatlardan olusan sosu hazirladim ve tüm malzemeleri bir araya getirip harmanladim dikkatlice. En son olarakta zeytinleri ve kiyilmis taze feslegeni ekledim salatamiza ve hemen ilik olarak servis 
  • AFIYET OLSUN!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder