makarna salata tarifleri



Yine Perşembe gününün tariflerinden biri. Perşembe günü gelen misafirlerim için hazırlanacak çok fazla vaktim kalmadığından daha önce bahsetmiştim. Bende salata olarak kolay ve çabuk hazırlanan makarna salatasını tercih ettim. Çalışan bayanların, mutfakla yeni tanışanların birde aniden misafiri gelenlerin işine yarayacağını düşünerek siteye eklemeye karar verdim. Yayınlanmayı bekleyen bir sürü tarif daha var. Birde bu akşam ve Cuma günü katılacağım ablamın ve annemin davetlerinden sitede yayınlanacak tarifler listesine yine bir sürü ek olacak. Lafı fazla uzatmadan tarife geçmek istiyorum, fazladan bir tarif daha ekleyebilmek için…  

Kolay Makarna Salatası 

Malzemeler ½ Paket Makarna
1 Kavanoz Hazır Garnitür (Havuç,Bezelye,Patates)
1 Kutu Konserve Mısır
9-10 Adet Kornişon Turşu
3 Çorba Kaşığı Mayonez
1 Çorba Kasesi Yoğurt
Tuz
 Hazırlanışı Makarnaları haşlayıp, suyunu süzün. Garnitürü ve mısırları süzgece boşaltıp sudan geçirin ve suyunun süzülmesini bekleyin. Kornişon turşulardan 7-8 adet kornişon turşuyu küçük küçük doğrayın. Yoğurt ve mayonezi ayrı bir kapta karıştırın. Makarnaları derin bir kaba alın. Üzerine garnitür, mısır, küçük küçük doğradığınız kornişon turşular ve çok az tuz ilave edin. En son yoğurt ve mayonez karışımını da ekleyip tüm malzemeleri iyice karıştırın. Son olarak hazırladığınız makarna salatasını servis tabağına alarak kalan kornişon turşuları dikine ince ince doğrayarak salatanın üzerini süsleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder